هتل ایندیگو سن پترزبورگ یک هتل 4 ستاره است که 5 دقیقه با ماشین تا باغ تابستانی سنت پترزبورگ فاصله دارد و یک تراس روی بام خود با منظره ای زیبا از مرکز شهر را به مهمانان عرضه می کند. برای رسیدن به خیابان نوسکی، میدان کاخ و موزه دولتی روسیه باید 20 دقیقه پیاده روی کنید. اسکوتر و دوچرخه هم به طور رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، بخش نشیمن مجزا، تلویزیون ماهواره ای، خروجی آیپاد و مینی بار هستند. هر حمام موجود در اتاق سشوار، حوله حمام و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان دارد.

مهمانان می توانند از غذاهای اروپایی در رستوران هتل لذت ببرند و یا در یکی از دو کافه بار هتل نوشیدنی بنوشند. اینترنت وای فای رایگان در همه مناطق در دسترس است. این هتل دارای استخر شنا و مرکز اسپا همراه با درمان آبگرم تایلندی است. خدمات رزرو تور و بلیط نیز ارائه می شود.

هتل ایندیگو سن پترزبورگ تنها 10 دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی Chernyshevskaya فاصله دارد. فرودگاه Pulkovo با ماشین در فاصله 40 دقیقه ای هتل قرار دارد.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور سنت پترزبورگ، به آن امتیاز 9.0 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، در اتاق ها مقداری پاستیلای تازه (پاستیل سنتی روسیه که از میوه رنده شده ی شیرین و خشک شده تهیه می شود.) برای خوشامدگویی وجود دارد. هتل هم به مرکز شهر نزدیک است و هم به مترو، اتاق های هم تمیز است و هم بزرگ، صبحانه هم عالی سرو می شود و مهم تر از همه کارکنان بسیار دوستانه و گرم هستند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل ایندیگو سن پترزبورگ را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت راسفر مشاهده نمایید.